POLITICA DE RETUR
RETUR PRODUS DEFECT SAU GRESIT
In cazul in care v-a fost livrat un produs gresit sau constatati ca produsul prezinta vicii de fabricatie dupa livrare, puteti cere inlocuirea acestuia, fara alte despagubiri. In acest scop, va rugam sa ne notificati in scris, prin email la [email protected], in termen de 48 de ore de la primirea comenzii.
CONDITII PENTRU RETUR
Daca produsul comandat nu este pe masura asteptarilor dvs., puteti returna cu usurinta produsul, NUMAI in ambalajul original. Returnarea se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la data la care ati primit comanda, conform OUG nr. 34/2014.
Produsele pe care doriti sa le returnati trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, montate, sa nu prezinte semne de uzura sau montaj) si sa aiba toate ambalajele si etichetele intacte.
· Costumele de baie si lenjerie de corp nu pot fi returnate din motive de igiena decat in starea initiala, nepurtate, cu etichetele si sigiliile de protectie intacte.
· Produsele cosmetice pot returnate numai in ambalajul original sigilat.
· Produsele gonflabile ( piscine, aripioare, colace) pot fi returnate numai in ambalajul original sigilat.
In cazul in care returnarea unui produs se face nerespectand conditiile de mai sus, ne rezervam dreptul de a retine din pret un procent necesar pentru readucerea produsului in stadiul initial (daca este posibil) SAU sa refuzam returul.
CE TREBUIE SA FACETI PENTRU A RETURNA PRODUSUL
Pentru a initia returul va rugam sa completati formularul de AICI. Acest formular genereaza un email automat in care gasiti informatiile necesare pentru finalizarea returului.
Pregatiti coletul cu produsele pe care doriti sa le returnati intr-o cutie. Puteti sa folositi cutia primita de la noi pentru retur.
DACA PRODUSELE RETURNATE PROVIN DINTR-O COMANDA CARE A BENEFICIAT DE PRODUS CADOU LA ALEGERE, ACESTA TREBUIE DE ASEMENEA RETURNAT.
Livrarea returului se va face exclusiv prin serviciul de curierat ales de catre dvs, iar toate taxele de transport vor fi suportate de dvs.
Nu acceptam colete cu ramburs sau cu plata transportului!
Nu ne asumam raspunderea pentru colete care ajung deteriorate la noi din cauza ambalarii necorespunzatoare.
Procesarea coletelor returnate in depozit poate sa dureze pana la 14 zile de la receptionarea acestuia. Veti primi o notificare prin email DOAR in momentul in care procesarea acestuia s-a efectuat.
RAMBURSAREA BANILOR
Rambursarea valorii produselor returnate se va face in functie de metoda de plata utilizata la plasarea comenzii din care acestea provin.
RAMBURS - In cazul achitarii produselor prin metoda Plata la livrare, rambursarea contravalorii produsului returnat se va face prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs. in formularul de retur.
CARD - In cazul in care comanda a fost achitata cu cardul, rambursarea va fi efectuata catre cardul utilizat de dvs. la momentul achizitiei.
VOUCHER - In cazul in care comanda a fost achitata cu un VOUCHER CADOU, rambursarea va fi efectuata sub forma de Voucher. Eventuala diferenta achitata se va rambursa prin metodele de mai sus.
Indiferent de metoda de plata a comenzii puteti sa optati pentru rambursarea sumei prin VOUCHER, pe care il puteti folosi la o comanda viitoare.
Rambursarea contravalorii se va face in maxim 14 zile de la receptionarea coletului in depozitul nostru. Veti primi o notificare prin email DOAR in momentul in care plata s-a efectuat.
SCHIMB / INLOCUIRE
In situatia in care ati comandat un produs si doriti sa il inlocuiti cu o alta marime, culoare sau cu un alt produs, va trebui sa :
- plasati o noua comanda cu produsul dorit, pe care o veti achita integral;
- urmati procedura de retur de mai sus pentru produsul returnat.
SCHIMBUL DIRECT NU ESTE POSIBIL.
Aveti posibilitatea de a preda curierului produsul returnat (beneficiati astfel de transport gratuit pentru coletul retur) daca ne anuntati printr-un email intentia de schimb si numarul celor 2 comenzi. Acesta poate fi raspuns la emailul de confirmare al comenzii noi. Doar in acest caz curierul va prelua coletul cu produsul pe care doriti sa il schimbati atunci cand va livreaza comanda noua. Daca nu ati anuntat, va trebui sa trimiteti coletul cu returul separat, iar costurile de transport vor fi suportate de dvs.
Dupa ce returul ajunge la noi si se constata integritatea lui, se ramburseaza suma aferenta acestuia conform procedurii de retur descrisa mai sus.